Shift Happens

Άφησε την Κιμωλία… Λερώνει!

RNA (Revelation Natural Art) και DNA δασκάλου

Το λογισμικό Revelation Natural Art (RNA) είναι από εκείνα που έχουν εγκριθεί από το ΥΠΕΠΘ και έχουν αποσταλεί στα σχολεία, τουλάχιστον της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Επίσης είναι από εκείνα τα λογισμικά που θα πρέπει διδαχθούν (σε 4 ώρες το συγκεκριμένο) στους επιμορφούμενους του προγράμματος «Αξιοποίηση των Νέων Τεχνολογιών στη Διδακτική Πράξη». Όταν ζήτησα το λογισμικό από τον υπεύθυνο του εργαστηρίου πληροφορικής του σχολείου μου, εκείνος – γνωρίζοντας τη συμμετοχή μου στο πρόγραμμα – δεν αρνήθηκε να μου το παραχωρήσει. Μου έδωσε όχι μόνο το CD-ROM αλλά και το συνοδευτικό εγχειρίδιο. Τι καλά! θα σκέφτεστε. Αμ, δε!

Παραλαμβάνοντας το πακέτο το ακούμπησα στο γραφείο και συνέχισα τη συζήτηση που είχα με την διευθύντρια του σχολείου. Τότε ο συνάδελφος μου ζήτησε να βάλω το πακέτο στην τσάντα μου, να το κρύψω… καθώς, αν το έβλεπαν άλλοι συνάδελφοι, θα το ζητούσαν κι εκείνοι και ίσως να το έχανε!!!

Έτσι από το RNA (Revelation Natural Art) φτάνουμε στο DNA του δασκάλου. Μη φανταστείτε ότι πρόκειται για καμιά μακριά αλυσίδα, ελάχιστα γονίδια, με πολύ σπουδαίες εγγραφές στο καθένα, την αποτελούν. Μια από τις σημαντικότερες είναι εκείνη που περιγράφεται ως εξής: «Το-υλικό-του-σχολείου-υπάρχει-για-να-καταγράφεται-στο-αντίστοιχο-βιβλίο-και-να-κλειδώνεται». Σας έδωσαν κλειδιά, για να κλειδώνετε τα συρτάρια της έδρας σας, να κλειδώνετε τη βιβλιοθήκη της τάξης σας. Θέλετε βιβλίο από τη βιβλιοθήκη του γραφείου των δασκάλων; Πρέπει να βρείτε τον έχοντα την αρμοδιότητα ή τη διευθύντρια, για να την ξεκλειδώσει για σας. Έχετε Φυσική και σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε όργανα; Αναζητήστε την υπεύθυνη ή το διευθυντή που κάπου έχει τα κλειδιά της ντουλάπας όπου φυλάσσονται, αλλά δεν πειράζει κάποια στιγμή θα θυμηθεί πού είναι.

Ακόμη δεν απελπιστήκατε και όλο ζητάτε, ζητάτε!!!… Αμάν! πάψτε να ενοχλείτε!!! Καταστρέφετε εκείνη την υπέροχη μέρα που στο βιβλίο υλικού θα γίνουν μαζικές εγγραφές του τύπου:

«Εις κακήν κατάστασιν. Να διαγραφεί.»

Σάββατο, 04 Οκτωβρίου 2008 - Posted by | Σχολείο | ,

3 σχόλια »

  1. Ακριβώς έτσι έχουν τα πράγματα. Και πάνε προς το χειρότερο.
    Και διαδικτυακά, ανεβάζουν παρουσιάσεις στο slide share ας πούμε, και δεν επιτρέπουν το κατέβασμα (downloading file πιο ελληνικά), μπας και τα οικειοποιηθούμε. Η γνώση είναι ενός και κανενός άλλου (ουφ τα ‘πα). Μπράβο ρε Χάρη, ήθελα κι εγώ να το συζητήσω αυτό.

    Σχόλιο από elena | Κυριακή, 05 Οκτωβρίου 2008

  2. Καλησπέρα/μέρα, Έλενα. Να σκεφτείς ότι τέτοια συμπεριφορά δεν έχουν μόνο διευθυντές, οι οποίοι έχουν την «ευθύνη» του υλικού αλλά και σχολικοί σύμβουλοι… Γνωρίζω περίπτωση που προτιμήθηκε η παρουσίαση εκπαιδευτικού υλικού από overhead projectorα αντί του PowerPoint, για να μην γίνει υποκλοπή του υλικού από τον H/Y.

    Σχόλιο από HarMak | Δευτέρα, 06 Οκτωβρίου 2008

  3. Καταπληκτικά… σχόλια…
    Να προσθέσω και τις κακίες μου… Συνάδελφοι επιμορφωτές γ’ επιπέδου (oops I dit it again/ Britney) ξεκινούν μπλογκ και μετά κλειδώνουν άρθρα. Το αστείο είναι ότι μιλούν για συμμετοχή, διαδραση, ανατροφοδότηση, συνεργασία σε ανακοινώσεις τους και σε άρθρα αλλά και στο ίδιο το μπλογκ. Κάτι μου θυμίζουν από το παραμύθι τα ρούχα του βασιλιά…
    Παρόλα αυτά υπάρχουν θαυμαστοί επιμορφωτές και συνάδελφοι. Ας εστιάζουμε σε αυτούς.

    Σχόλιο από mcsotos | Τρίτη, 07 Οκτωβρίου 2008


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: